Clémence Bragard

Clémence Bragard je po študiju ohranjanja avdiovizualnega in digitalnega gradiva nekaj časa delala kot arhivistka za francoske medije. Medtem je začela sodelovati s festivali animacije, kot so OIAF v Ottawi, FMX v Stuttgartu in VAF v Viborgu. Kot vodja produkcije je diplomirala na umetniški šoli Gobelins in začela delati v pariškem studiu za računalniško animacijo. Od leta 2014 neodvisno kurira različne dogodke, povezane z animiranim filmom. Pet let je bila glavna selektorica Nacionalnega festivala animiranega filma v Franciji. Trenutno je članica odbora francoskega Nacionalnega filmskega centra (CNC) ter selektorica in moderatorka na festivalu v Annecyju. Ustvarja tudi podkast Animation Hotline.

Jean-François Le Corre

Jean-François Le Corre je diplomiral iz ekonomije in komunikacije. Med letoma 1992 in 1994 je delal kot vodja produkcije v produkcijski hiši Lazennec Bretagne. Aprila 1998 je ustanovil svojo produkcijsko hišo Vivement lundi!, ki se je posvetila dokumentarnim ter animiranim filmom in serijam. Dela v njegovi produkciji ali koprodukciji so prejela 5 nominacij za cezarja, 4 nominacije za oskarja ter osvojila 3 evropske filmske nagrade in več kot 500 nagrad na uglednih dogodkih, kot so FESPACO, FIFA Annecy, teden kritike v Cannesu, festival Sundance, festival kratkega filma Clermont-Ferrand, festival v Locarnu … Poučeval in mentoriral je na Univerzi v Rennesu, Francoskem nacionalnem avdiovizualnem inštitutu ter delavnici CEE Animation. Po nominaciji za oskarja leta 2019 je naslednje leto postal član ameriške Akademije za filmsko umetnost in znanost.

Boris Labbé

Boris Labbé, nekdanji študent Šole za animirani film v Angoulêmu, je avtor del, ki so bila prikazana na razstavah sodobne umetnosti, mednarodnih filmskih festivalih in avdiovizualnih koncertih po vsem svetu. Zanje je prejel več kot petdeset nagrad, med drugim veliko nagrado na festivalu Animafest v Zagrebu ter zlato nagrado nike na festivalu Ars Electronica. Trenutno razvija projekt navidezne resničnosti (Mono no aware, Sacrebleu Productions) in pripravlja scenografijo za video (Glass House, produkcija Ensemble Cairn).

Jelena Popović

Jelena Popović je leta 1992 zbežala iz vojnih razmer domačega Sarajeva v Kanado, kjer je diplomirala iz filmske produkcije. Izpopolnila se je v produkciji konvencionalnih, interaktivnih in hibridnih dokumentarnih in animiranih filmov, režirala dokumentarni film The Knights of Orlando ter zmontirala kratki film Nedelja (zanj je bil Patrick Doyon nominiran za oskarja) in več filmov uglednega mentorskega programa Hothouse, ki ga pripravlja kanadski Nacionalni filmski svet (NFB). Kot producentka animacijskega studia angleškega programa NFB je producirala ali koproducirala desetino nagrajenih filmov, kot so Ježeva hiša, Manivald, Caterpillarplasty, Turbine, V redu sem in Meneath: The Hidden Island of Ethics.

Matija Šturm

Matija Šturm deluje kot predsednik Društva slovenskega animiranega filma in izvršni direktor programov CEE Animation Forum in CEE Animation Workshop. Sodeloval je pri produkciji profesionalnih kratkih animiranih filmov, delavniških animiranih filmov ter srednje- in dolgometražnih dokumentarnih projektov. Je avtor ali soavtor strokovnih del in člankov, občasni gostujoči predavatelj in organizator raznovrstnih programov na področju animiranega filma. Sodeluje s številnimi producenti in ustvarjalci v tujini, pa tudi z organizatorji filmskih festivalov, filmskih tržnic, pitching dogodkov idr. Pri svojem delu pregleda in oceni približno 150 animiranih projektov v razvoju na leto.