Žirija

Dalibor Barić
(Hrvaška), animator, režiser
Dalibor Barić (1974) je multimedijski umetnik iz Zagreba. Ustvarja eksperimentalne in animirane filme, glasbene videospote, festivalske napovednike, instalacije, risoromane, risbe in izrezanke, deluje pa tudi kot skladatelj.

Olga Bobrowska
(Poljska), direktorica festivala StopTrik
Olga Bobrowska (1987) je leta 2020 doktorirala iz filmskih študij na Jagiellonski univerzi v Krakovu. O poljskem in kitajskem animiranem filmu je napisala več člankov in prispevkov za poljske in tuje publikacije in zbornike. Je direktorica in soustanoviteljica mednarodnega filmskega festivala StopTrik (Maribor, Lodž), redno pa sodeluje tudi z drugimi festivali, med njimi z Animateko. Programi, ki jih je oblikovala kot kuratorica, so bili predstavljeni na različnih mednarodnih festivalih in dogodkih. Kot žirantka je med drugim sodelovala na festivalih Tricky Women/Tricky Realities (Dunaj, Avstrija), Animafest Zagreb (Hrvaška), CyberSousa (Xiamen, Kitajska) in Blow-Up Film Fest (Chicago, ZDA). Njene kritike so bile objavljene v revijah, kot so Kino, Ekrany in ASIFA. Redno sodeluje s portalom Zippy Frames, souredila pa je tudi dve knjigi: Obsession Perversion Rebellion. Twisted Dreams of Central European Animation (2016) in Propaganda, Ideology, Animation. Twisted Dreams of History (2019).

Paola Bristot
(Italija), direktorica festivala Piccolo festival dell’Animazione
Paola Bristot (1961) je leta 1985 diplomirala iz dramskih, umetniških in glasbenih študij in leta 1991 zaključila podiplomski študij umetnostne zgodovine na Univerzi v Bologni, zdaj pa na Akademiji za likovno umetnost v Benetkah predava zgodovino in jezike sodobne umetnosti. Kot predsednica društva Viva Comix prireja razstave stripa, ilustracije, animacije in vizualnih umetnosti. Od leta 2007 je umetniška direktorica festivala Piccolo festival dell’Animazione. Z Andreo Martignonijem je kurirala antologijo Animazioni (2010–19, 6 delov, Viva Comix, Ottomani). Kot umetniška direktorica je producirala eksperimentalni film Re-cycling (Arte Video, Viva Comix 2014, nova različica leta 2019). Je tudi kuratorica za studiovivacomix v Pordenoneju, kjer živi in dela.

Kamila Dohnalová
producentka in koordinatorica strokovnega programa festivala Anifilm
Kamila Dohnalová je neodvisna filmska producentka, ki živi in dela v Pragi. Ob delu v svoji produkcijski hiši Last Films, kjer pripravlja animirane in igrane projekte, bdi tudi nad strokovnim programom na festivalu animiranega filma Anifilm in opravlja predizbor filmov za mednarodni filmski festival v Karlovih Varih. Diplomirala je na Karlovi univerzi in na FAMU, kjer je kot producentka sodelovala pri več kot dvajsetih filmih. Med temi sta tudi animirana črna komedija Happy End (2015), ki se je uvrstila v ožji izbor za oskarja in je premiero doživela v sekciji Štirinajst dni režiserjev v Cannesu, ter kratki igrani film Peacock (2015), ki je bil nagrajen na Sundanceu. Kamila ima bogate izkušnje z delom na festivalih in distribucijo umetniških filmov, delala pa je tudi za češko javno televizijo in češki nacionalni filmski arhiv. Leta 2016 je soustanovila produkcijsko hišo Silk Films, v okviru katere je producirala češko-francoski kratki film Figurant (2019) z Denisom Lavantom v glavni vlogi. Obožuje gore, predvsem pozimi, in rada potuje z vlakom.

Andrej Štular
(Slovenija), multimedijski umetnik, stripar, animator, lutkar
Andrej Štular (1967) je ustvarjalec, ki je dejaven na različnih umetniških področjih. Pri njem se dokaj enakovredno prepletajo področja ilustracije in stripa, slikarstva, kiparstva, fotografije in filma ter oblikovanja lutk in scenografij. Razstavlja na samostojnih in skupinskih razstavah v Sloveniji in sodeluje na mednarodnih festivalih (Avstrija, Avstralija, Belgija, Bosna, Češka, Finska, Francija, Grčija, Hrvaška, Italija, Indonezija, Kazahstan, Koreja, Latvija, Makedonija, Maroko, Portugalska, Rusija, Srbija, Švedska, Tajska, Turčija, Tunizija idr.). Izdal je šest avtorskih knjig: Lustri (2000), Kompost (2008), Živa sem! (2011), Bežimo, svet se podira! (2014), Kronike (2015) in Medved (2019). Za svoja dela je prejel več nagrad.