Leptir/Metulj

Naslov projekta Leptir/Metulj
Predvideni proračun 30.000,00 €
Premisa
Film, posnet v enem kadru, o majceni vrtni civilizaciji, ki preživi krizo in se iz nje marsikaj nauči.
Predstavitev vsebine in poetike
Cvetoč vrt naseljujejo različna drobna bitja, od katerih vsako opravlja svojo nalogo, da lahko skupaj ustvarjajo stabilen ekosistem. Njihov način življenja temelji na vodi, ki prihaja iz vodnjaka. Nekoč ta življenjski krog prekine naključni dogodek – metulj, ki se zatakne v vodnjaku. Do trenutka, ko se naposled le reši, se druga bitja že prilagodijo novemu načinu življenja, ki temelji na mleku. Na koncu se odločijo, da bodo uporabljala oba vira in njihovo življenje po zaslugi krize tako postane bogatejše in bolj raznoliko.
Koncept
Ves film je posnet v enem kadru, pri čemer se kamera v ključnih trenutkih približuje in spet oddaljuje. Na platnu se ves čas dogaja več stvari, zato lahko gledalčevo oko prevzame vlogo kamere in usmerja pozornost v različne dele prizora. Velik cvetoč vrt naseljujejo različna drobna bitja. Vsako od njih nenehno opravlja svojo vlogo, skupaj pa ustvarjajo krog, ki ohranja tok življenja na vrtu. Njihov način življenja temelji na vodi, ki prihaja iz vodnjaka sredi vrta. Nenadoma pa tok vode prekine metulj, ki se po nesreči zatakne v vodnjaku. Bitja so pretresena, vendar se sprijaznijo s spremembo in nadaljujejo s svojimi zadolžitvami. Počasi, a zanesljivo se prilagodijo novim razmeram in ustvarijo nov življenjski krog s pomočjo mleka. Ko že povsem sprejmejo novi način življenja, metulju – spet po naključju – uspe odleteti iz vodnjaka in voda se vrne. Bitja se tedaj odločijo, da bodo uporabljala oba vira in tako uživala bogatejše in bolj raznoliko življenje.
Biografija režiserke
Sunčana Brkulj je bila rojena v Zadru. Leta 2019 je diplomirala na Akademiji za likovno umetnost v Zagrebu in zdaj opravlja magistrski študij. Svoj prvi film, The Sensitive Prince, je ustvarila leta 2018, leto pozneje pa svoj diplomski film I’m Not Feeling Very Well, ki se je leta 2020 uvrstil v program festivalov, kot so Annecy, Animafest in Anim’est. Prikazan je bil tudi na 35. Salonu mladih zagrebškega HDLU, največjem in najuglednejšem razstavnem dogodku za hrvaške vizualne umetnike do 35. leta. Njen letošnji film The Tower se je že uvrstil v programe festivalov Sommets du cinema d’animation, Reanima Bergen in Animateka. Sunčana je doslej sodelovala z zagrebškima studioma Adriatic Animation in Recircle. Objavlja tudi stripe v webzinu KOMIKAZE, med letoma 2018 in 2020 pa je pripravila cikel samostojnih razstav z naslovom Inferno.
Predstavitev produkcijske hiše
Adriatic Animation je hrvaški animacijski studio, specializiran za produkcijo umetniških kratkih filmov za festivalsko distribucijo, izvaja pa tudi naročene filmske projekte in storitve v 2D.
Vidnejša dela:
– Manivald (R: Chintis Lundgren, 2017);
– Prikaz briljance v štirih dejanjih (R: Lucija Mrzljak in Morten Tšinakov, 2018);
– Padec Rima (R: Balasz Turai, 2018).
Država produkcije
Hrvaška
Kontakt
Režiserka – Sunčana Brkulj

Producentka – Hana Tintor

Producentka – Laura Martinović
