Child in Me

Naslov projekta Child in Me
Predvideni proračun 55.000,00 €
Premisa
Čemerna babica se po zaslugi deklice, ki jo sreča v parku, nehote poda na čarobno pustolovščino, ki ji bo pomagala najti pozabljenega mladostnega duha in jo opomnila, da se je tudi na deževen dan vredno nasmehniti.
Predstavitev vsebine in poetike
Čemerno babico v parku zmoti deklica, ki se tam igra, in njeno jutro se sprevrže v čarobno podvodno pustolovščino. V globinah nepričakovanega oceana bo morala poiskati deklico, ki jo je izgubila v sebi, in svojega mladostnega duha, ki ga je povsem zanemarila. Če se bo hotela vrniti na gladino, si bo morala za vselej zapomniti, kakšno veselje lahko prinese življenje. Zgodba je upodobljena z 2D in 3D animacijo, kar ponazarja kontrast med nasprotujočima si svetovoma domišljije in stvarnosti. Ker je pripoved zgolj vizualna, brez dialoga, vzdušje in čustva na tej poti ustvarjata in podpirata zvok in glasba.
Koncept
Ko sem odraščala, se mi je zdelo, da številni odrasli pozabijo, kako je biti otrok in kako najti nekaj čudežnega v povsem vsakdanjih stvareh. Pogosto sem razmišljala, da nočem odrasti v tako osebo, zato sem hotela ustvariti film, ki bi bil neke vrste opomnik – da bom znala tudi v najbolj turobnih deževnih dneh pogledati na svet skozi otroške oči in videti vso to lepoto, ki nas obdaja. Odločila sem se, da bom ustvarila dva slogovno različna svetova – stvarnost in domišljijski svet –, da bodo liki iz obeh svetov izkusili, kakšna je tista druga ‘stvarnost’ in tisti drugi pogled na svet. Za otroka je risanje eden prvih načinov izražanja domišljije, zato bo podzemni svet domišljije oživel v slogu 2D animacije. Stvarnost pa bo prikazana v 3D animaciji, saj se zdi bliže naši dejanski stvarnosti. Svetova povezuje ogromen kit, ki se pojavi na obeh straneh in vizualno simbolizira veličino in pomen domišljije.
Ker dialogov ni, bosta zvok in glasba izražala čustva in občutke likov, obenem pa pomagala graditi omenjena svetova in tudi pripoved, saj bosta babičino podzemno popotovanje postopno preoblikovala iz skrivnostne in strašljive izkušnje v nekaj veličastnega in ganljivega.
Biografija režiserke
Anđela Joković, rojena leta 1999, se ukvarja s filmom, že odkar pomni. Z igranimi kratkimi filmi je pobirala nagrade na nacionalnih festivalih vso osnovno in srednjo šolo, s kratkimi animiranimi filmi pa je med drugim pritegnila pozornost Jennifer Lee (Disney CCO) in Arshada Mirze Baiga (AMB Animation). Leta 2019 je diplomirala iz animacije in posebnih učinkov na SAE Institute in zadnji dve leti dela v studiu Bunker VFX, kjer se posveča predvsem animaciji likov. Anđela je hitro postala del srbske animacijske industrije. Sodelovala je s studii, kot so Spring Onion, To Blink Animation in Slippery Slope ter pridobila izkušnje na področju 2D in 3D animacije, konceptualne umetnosti, oblikovanja likov ipd. Med drugim je sodelovala pri projektih franšiz Looney Tunes, Star Trek, The Walking Dead in Doom. Child in Me, ki je prejel podporo Filmskega centra Srbije, bo njen režijski prvenec.
Predstavitev produkcijske hiše
Produkcijska hiša NANA 143 je specializirana za avtorske filme, namenjene festivalski ali kinematografski distribuciji, in je zbirališče mladih umetnikov s samosvojimi zgodbami. Njihov prvi celovečerni film, Mamonga, je premiero doživel na festivalu v Karlovih Varih leta 2019. Trenutno imajo v postprodukciji dokumentarec Tee Lukač Roots, v razvoju pa dva kratka animirana filma, Adjusted ter Child in Me Anđele Joković.
Država produkcije
Srbija
Seznam dosedanjih partnerjev projekta
Bunker VFX
Filmski center Srbije
Doslej zbrana sredstva
29.000,00 €
Kontakt
Režiserka – Anđela Joković

Producentka – Andrijana Sofranić Šućur
