Žirija se predstavlja

Roka / Hand
Posnetek prikazuje izjemen napredek v 3D računalniški animaciji, ki sta ga dosegla raziskovalca na Univerzi v Utahu. Pri svojem delu sta uporabila super 8-mm kamero, ki sta jo usmerila v zaslon, rezultat pa je prvi realistični prikaz in animacija dela človeškega telesa. Catmull se je pozneje pridružil raziskovalno-razvojni ekipi produkcijske hiše Lucasfilm, ki se je kmalu nato odcepila kot samostojni studio Pixar.

Poslušalec / The Listener
Moj prvi računalniško animirani kratki film. Drobna basen o preobilju informacij in samospoznavanju.

Hrepenenje po mostu / Wanting For Bridge
Nadrealističen sanjski svet računalniško animiranega filma, ki so ga ustvarili v enem prvih inkubatorjev računalniško generirane animacije, na OCCAD na Univerzi v Ohiu.

Pesmi Ernsta Jandla / Gedichte von Ernst Jandl / Poems of Ernst Jandl
Povečane ustnice napovejo »grafično interpretacijo besedila z računalniško grafiko in animacijo«. Ta zgodnji primer računalniške animacije, ki jo je Eku Wand ustvaril konec 80. let z amico 2000, črpa snov iz pesmi Ernsta Jandla. Nekatere pesnik tudi sam prebere.

konec / the end
Animator se trudi, da bi svojim stvaritvam pojasnil (pomanjkanje) svoje umetniške vizije, a jih ne prepriča.
konec je kratki film, ki sem ga ustvaril leta 1995, ko sem delal za Alias/Wavefront (zdaj Autodesk). Z njim sem prvotno hotel preskusiti novo programsko opremo za animiranje obraza, ki smo jo takrat razvijali, potem pa je prerasel v veliko več. Leto pozneje je bil nominiran za oskarja in prgišče drugih nagrad po svetu.

Disregard This Play
Disregard This Play je izjemno kratko dramsko besedilo, ki ga je leta 1993 v Chicagu postavil na oder Greg Kotis iz gledališča Neo-Futurists.

Bingo
Kratki film, ki sem ga režiral leta 1998, ko sem sodeloval v skupini za razvoj animacijske programske opreme maya. Z njim sem se hotel rešiti strahu pred klovni, ki me spremlja že vse življenje. Ni pomagalo.

Tekoči jaz / Liquid Selves
Film upodablja konflikt med virtualnim in fizičnim vidikom našega jaza v času, ko bo tehnologija okrepila našo sposobnost bivanja v povsem virtualnih svetovih in bo telo začelo zaostajati. V filmu je prvič uporabljenih več novih tehnik računalniškega generiranja podob, med drugim v njem najdemo prve poskuse s »sistemi delcev« in simulacijo tekočin v računalniški animaciji.

Hoja / Walking
Animator Ryan Larkin z občutljivostjo umetnika upodobi človeško hojo. Z različnimi tehnikami – risbo, akvarelnim prelivanjem ipd. – želi ujeti in poustvariti gibanje hodečih ljudi. Poskočni korak mladosti, elegantna hoja ženske v visokih petah, nerodno krevljanje starejših – vsak ob posebni zvočni podlagi dobi svojo s humorjem pospremljeno specifiko.

Ryan
Z oskarjem nagrajeni animirani kratki film Chrisa Landretha govori o življenju kanadskega animatorja Ryana Larkina, ki je ustvaril nekaj najvplivnejših animiranih filmov svojega časa. Ryan prestaja najhujšo nočno moro vsakega umetnika – podlega zasvojenosti, na ulicah prosjači za denar, da se prebije skozi mesec. Landreth se z računalniško generiranimi liki pogovarja z njegovim prijateljem, ki odstre pogled na to zanko propadanja.
Animirani dokumentarec o mojem prijateljstvu z Ryanom Larkinom, enim največjih animatorjev vseh časov.

Hrbtenica / The Spine
Z oskarjem nagrajeni Chris Landreth se v tem animiranem kratkem filmu vrača z bridko zgodbo o odrešitvi, v kateri spremljamo odnos med moškim in žensko v začaranem krogu medsebojnega uničevanja po 26 letih zakona. Hrbtenica predstavlja nadaljevanje Landrethovega ustvarjanja čudovite in povsem izvirne popačene estetike: z digitalnimi orodji gradi like, katerih fizična podoba je metafora za njihovo edinstveno dušo.
Film sem ustvaril, ko sem se spraševal, kako pari ostajajo skupaj, tudi ko se zdi, da je ljubezen povsem zamrla. V tej zgodbi, ki govori o 26-letnem zakonu Dana in Mary Rutherford, si zamišljam odgovore. Nekateri so tragični in strahopetni, drugi lepi in plemeniti.

Password (Game Show)
ZDA, 1967, hd, 3:00
Password je ameriški televizijski kviz, ki ga je za Goodson-Todman Productions ustvaril Bob Stewart. V njem za denarno nagrado tekmujeta dve ekipi, v katerih sta po en zvezdnik in en tekmovalec. Njun cilj je, da z enobesednimi namigi drug drugemu pomagata do skrite besede. Zame je bil to najboljši televizijski kviz vseh časov. Prvič so ga na ABC predvajali med letoma 1961 in 1968.

Password v podzavesti / Subconscious Password
V filmu, ki je nastal po navdihu znanega TV-kviza Password, nastopi vrsta animiranih zvezdnikov, ki skušajo pomagati nesrečnemu protagonistu, da bi se spomnil imena starega prijatelja. Temu nazadnje ne preostane drugega, kot da se preprosto vda v usodo in se po odgovor pogumno poda v podzavest.